| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Marijn Griot

Geregistreerd op: 2-6-2004 Berichten: 771 Woonplaats: Kapelle-op-den-Bos
|
Geplaatst: Vr Nov 07, 2008 12:52 pm Onderwerp: Stagekalender 2008/2009 |
|
|
Beste Djansa-vrienden,
Zoals jullie reeds weten heeft Djansa voor het seizoen 2008-2009 een zeer bijzonder stageprogramma. Maar liefst 30 stages in dans en percussie. Stages in percussie met grootmeester Ibrahima Sarr, ook voor beginners (op zaterdag), en voor gevorderden op zondag (vanaf 5j).
En voor de dansers geven een heerlijke combinatie van Sabar-dans met Alioune'ba en Togolese dans met Komi Hola. Zaterdag en zondagnamiddag met Komi Hola en telkens 's avonds met Alioune'Ba. Je kan ook prefect combineren, bvb als je enkel op zaterdag kan komen, kan je twee lessen van twee verschillende meesterdansers volgen...kijk maar verder op de site voor meer details: http://www.djansa.be/Home/index.php?content=STAGEKALENDER&front_id=40&lang= _________________ Djansa-lesgever: djembé & Dununs
Laatst aangepast door Marijn op Zo Dec 28, 2008 10:12 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
awa Griot

|
Geplaatst: Wo Nov 26, 2008 12:06 pm Onderwerp: |
|
|
De stages zullen echt de moeite zijn, in ieder geval voor de stage van Komi Hola die afro hedendaagse dans zal geven zijn jullie (als jullie niet willen dansen natuurlijk) uitgenodigd om eens een kijkje te nemen. Dus misschien zien we ons dit wk  _________________ Djansa lesgever, djembé & dununs |
|
| Naar boven |
|
 |
elly Djabara-fola

|
Geplaatst: Zo Nov 30, 2008 8:31 pm Onderwerp: Re: Stages November met Komi Hola, Alioune'Ba en Ibrahima Sa |
|
|
en het was weer echt de moeite ! Wie er niet was bij de stage van Ibrahima Sarr heeft wat gemist... |
|
| Naar boven |
|
 |
Chriske Karignan-fola

|
Geplaatst: Zo Nov 30, 2008 8:51 pm Onderwerp: |
|
|
Inderdaad! Tof dat zoiets georganiseerd wordt... Ik hou de volgende data alvast vrij...
Chris _________________ Djembé semi 1/2 |
|
| Naar boven |
|
 |
Marijn Griot

|
Geplaatst: Zo Nov 30, 2008 11:51 pm Onderwerp: |
|
|
idd tof he, Sarr nog is nog gebleven en heeft de stage van Komi Hola mee begeleid, was zeker de moeite. We hebben hem nog huiswaarts gevoerd, waar hij toch liet blijken dat hij zeer tevreden was over de motivatie van de leerlingen. Toch niet altijd evident voor iedereen om vele uurtjes achter mekaar zo'n 'hard' instrument te beoefenen, veel kopbrekerij en frustraties, pijn aan de handjes, maar toch goed volgehouden: jullie zijn uit het juiste hout gesneden  _________________ Djansa-lesgever: djembé & Dununs |
|
| Naar boven |
|
 |
Marijn Griot

|
Geplaatst: Zo Nov 30, 2008 11:55 pm Onderwerp: |
|
|
wilde jullie nog allemaal een smsje sturen, maar het kan ook op deze manier he; echt dikke proficiat voor de deelname en voor de inspanning, 'k zen trots op ulle. _________________ Djansa-lesgever: djembé & Dununs |
|
| Naar boven |
|
 |
barth Tama-fola

|
Geplaatst: Ma Dec 01, 2008 12:21 pm Onderwerp: |
|
|
Het was inderdaad zeer tof en leerzaam, maar ik heb toch de indruk dat het voor mij persoonlijk nog wat te vroeg is om alles goed te kunnen volgen en te spelen. Ik heb wat meer tijd nodig om alles te verwerken en te oefenen, met de opnames van Chris waarvoor dank kan ik thuis oefenen, want oefening baart kunst. _________________ Bob lives
Forever loving Jah. |
|
| Naar boven |
|
 |
Marijn Griot

|
Geplaatst: Di Dec 02, 2008 12:45 pm Onderwerp: |
|
|
het gaat em nog niet zo zeer om de verwerking van alles hoor Bart. Maar het is eerder eens de kans om met een zwarte meester te spelen en iets aan te leren op hun manier. En ook ipv 1h30 les te volgen, eens 4h achter mekaar op een djembé slaan, dat is ook een goede training voor de spieren en handen maar ook voor het hoofd. Het is door af en toe eens doorgedreven te trainen dat je veel winst maakt tijdens de gewonen lessen _________________ Djansa-lesgever: djembé & Dununs |
|
| Naar boven |
|
 |
elly Djabara-fola

|
Geplaatst: Di Dec 02, 2008 9:58 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb me alleszins echt geamuseerd, maar ik vind het dan ook zalig zo'n stage te volgen. Oefenen tot de klank juist zit, trainen op uithouding, luisteren, onthouden en dan moe naar huis - voor mij is het ontspannend.. |
|
| Naar boven |
|
 |
Marijn Griot

|
Geplaatst: Wo Dec 03, 2008 11:37 am Onderwerp: |
|
|
zo is het Elly, da vind ik ook tof. Voor de mensen die dit de eerste keer meemaakten, is het wat afzien, maar op den duur wordt dat ook verslavend, nieuwe meesters leren kennen, hun techniek en klank observeren,all part of the fun _________________ Djansa-lesgever: djembé & Dununs |
|
| Naar boven |
|
 |
barth Tama-fola

|
Geplaatst: Wo Dec 03, 2008 11:57 am Onderwerp: |
|
|
Volledig mee eens, dat je dat eens moet meemaken om zo les te krijgen. Ik heb me ook geamuseerd, maar zou toch nog leuker zijn dat het wat vlotter zou lopen bij mij. _________________ Bob lives
Forever loving Jah. |
|
| Naar boven |
|
 |
Chriske Karignan-fola

|
Geplaatst: Wo Dec 03, 2008 12:53 pm Onderwerp: |
|
|
... verslavend... vooraf dacht ik dat het djembé-gevulde weekend mijn honger wel wat zou stillen, maar hij wordt alleen maar groter... _________________ Djembé semi 1/2 |
|
| Naar boven |
|
 |
Marijn Griot

|
Geplaatst: Wo Dec 03, 2008 1:20 pm Onderwerp: |
|
|
hahaha, ge moet af en toe ook ne koffiekoek eten he, da helpt _________________ Djansa-lesgever: djembé & Dununs |
|
| Naar boven |
|
 |
Chriske Karignan-fola

|
Geplaatst: Wo Dec 03, 2008 2:48 pm Onderwerp: |
|
|
ja, en dan nog wat meer djembé spelen om de overtollige calorieën eraf te krijgen, zie ik volledig zitten  _________________ Djembé semi 1/2 |
|
| Naar boven |
|
 |
barth Tama-fola

|
Geplaatst: Za Dec 06, 2008 9:26 am Onderwerp: |
|
|
| Marijn schreef: | | hahaha, ge moet af en toe ook ne koffiekoek eten he, da helpt |
Zolang ge niet aan uwe djembé begint te knabbelen is het ok. Want da veroorzaakt splinters in de maag. _________________ Bob lives
Forever loving Jah. |
|
| Naar boven |
|
 |
|