| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Marijn Griot

Geregistreerd op: 2-6-2004 Berichten: 771 Woonplaats: Kapelle-op-den-Bos
|
Geplaatst: Di Apr 28, 2009 12:25 pm Onderwerp: DJANSAFESTIVAL 2009 |
|
|
maak je allemaal klaar voor de grootste editie van ons festival tot dusver...het zal de moeite worden. _________________ Djansa-lesgever: djembé & Dununs |
|
| Naar boven |
|
 |
Chriske Karignan-fola

|
Geplaatst: Di Apr 28, 2009 10:21 pm Onderwerp: |
|
|
Zal wel in orde komen...
Eet- en drankstanden, Africamuseum, surprise acts, Baba Sissoko, ... ik kijk er al naar uit... alleen nog een manier vinden om te kunnen genieten van dat tresseren  _________________ Djembé semi 1/2 |
|
| Naar boven |
|
 |
sebbe Kora-fola

|
Geplaatst: Do Jun 04, 2009 8:52 am Onderwerp: |
|
|
tresseren? wat is dat? vlechtjes leggen ? :d
en marijn, ik heb voor dit jaar extra moeite gedaan om reclame op te hangen . 2 Posters in't school, alhoewel misschien tevergeefs aangezien alle leerlingen dan nog hun laatste examen moeten afleggen de maandag daarna, maar je weet nooit, er hangen ook nog twee in de bib van mechelen, er liggen daar ook flyers en zelfs in het frietkot liggen flyers :d 'k heb mijn best gedaan hé  |
|
| Naar boven |
|
 |
Marijn Griot

|
Geplaatst: Za Jun 06, 2009 8:36 pm Onderwerp: |
|
|
Da's super he Sebbe, en eigenlijk moeten die gasten van uw school toch is een paar uurkes pauzeren he...vind ge ni? _________________ Djansa-lesgever: djembé & Dununs |
|
| Naar boven |
|
 |
sebbe Kora-fola

|
Geplaatst: Za Jun 06, 2009 10:17 pm Onderwerp: |
|
|
| ik vind da ook, ma die jeugd van tegenwoordig natuurlijk (mijzelf niet bijgerekend) is zo meer voor van die r&b, hiphop, techno, tectonik gezever dan die mooie afrikaanse percussie... |
|
| Naar boven |
|
 |
barth Tama-fola

|
Geplaatst: Za Jun 13, 2009 4:56 pm Onderwerp: |
|
|
Persoonlijk vind ik ook dat ge tijdens de examens wat ontspanning mag hebben. Of studeren ze van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Dus allen naar het Djansa festival en uw examen zal nog nooit zo goed verlopen zijn.  _________________ Bob lives
Forever loving Jah. |
|
| Naar boven |
|
 |
Vincent rookie

|
Geplaatst: Ma Jun 22, 2009 10:08 pm Onderwerp: |
|
|
Dit is nu het derde jaar dat ik het festival meemaak en het was weer SUPER!
Ik was erg onder de indruk van Baba Sissoko. Elke keer speelt hij hetzelfde lied compleet anders. Op Youtube en zijn website kan je totaal andere variaties beluisteren van Ebi Ebi wat hij ook gisteren gezongen heeft.
Ook de kinderen hebben zich erg goed geamuseerd.
Patrick, Marijn en alle anderen die zich zo hard hebben ingezet om het festival te organizeren: HARTELIJK BEDANKT.
Vincent |
|
| Naar boven |
|
 |
barth Tama-fola

|
Geplaatst: Ma Okt 12, 2009 6:28 pm Onderwerp: |
|
|
De forum is hier eenzaam en verlaten, Zal ik hier nog eens iets posten om hem te troosten.  _________________ Bob lives
Forever loving Jah. |
|
| Naar boven |
|
 |
Marijn Griot

|
Geplaatst: Di Okt 13, 2009 10:39 pm Onderwerp: |
|
|
'k heb hier trouwens meteen belangrijk nieuws. Het djansafestival zal volgend jaar plaatsvinen op 29 en 30 mei, dus zo maar efkes 3 weken vroeger. Op die manier misshcien wat meer kans op het zonnige weerk van 'mei', en ook vallen we buiten de examens dan. Het zal ook een dubbelfestival worden; we beginnen zaterdagavond, met twee klasseoptredens in de tent en aansluitend een fuif in de tent. En dan zondag houden we een familiedag zoals ieder jaar _________________ Djansa-lesgever: djembé & Dununs |
|
| Naar boven |
|
 |
Chriske Karignan-fola

|
Geplaatst: Wo Okt 14, 2009 11:43 am Onderwerp: |
|
|
Aha... terug leven op het forum
29 en 30 mei is genoteerd ! _________________ Djembé semi 1/2 |
|
| Naar boven |
|
 |
barth Tama-fola

|
Geplaatst: Vr Okt 16, 2009 9:00 pm Onderwerp: |
|
|
Dan zal er op vrijdag al moeten gewerkt worden. Toch het één en ander opstellen en in orde brengen. _________________ Bob lives
Forever loving Jah. |
|
| Naar boven |
|
 |
|